Protože lidé neradi čtou zbytečnosti a času má každý málo, rovnou vyjmenuju, s čím vám můžu pomoct.
Rozjezd a úprava internetových stránek
- založit doménu a webhosting, poradit s výběrem a založením
(aby vás lidi našli pod www.něco.cz) - zprovoznit redakční systém
(abyste měli kam dát svoji prezentaci, např. WordPress) - pomoct s nastavením a odladěním, výběrem pluginů
(aby to dělalo “tohle” a ne “tamto” 🙂 ) - výběr a nastavení šablony
(aby to dobře vypadalo) - provést SEO optimalizaci
(aby vás lidi snadno “vygůglili”) - upravit stávající stránky
(od drobných změn až po kompletní přeměnu)
Copywriting (tvorba a úprava textů)
- vytvořit článek na určité téma, pomoct s jeho úpravou
- vytvářet příspěvky na váš blog (případně pomoct s jejich tvorbou)
(aktualizovaný blog vypadá líp, než web, kde „chcípnul pes“) - vymyslet reklamní texty
- učesat jakékoliv texty do formy “stravitelné” pro čtenáře (jazykově, stylisticky)
- přeložit texty z/do angličtiny
- přeložit texty z/do němčiny
Email marketing
- poradit s výběrem vhodné služby
- jak přitáhnout čtenáře, potažmo zákazníky na vaše stránky
- jak získávat a spravovat emailové adresy (vytvářet seznamy kontaktů)
- jak rozesílat newslettery (novinky)
- jak na emailovou kampaň (vzhled emailu, návrh textu/pomoc s textem…)
GTD (metoda organizace času)
- zásady při organizaci času
- přizpůsobení metodiky vašim podmínkám
- dostupné nástroje a výběr toho nejvhodnějšího
- myšlenkové mapy
Případná tvorba SW na zakázku
- jen menší projekty
Obchod a prodej
- obchod a prodej zahrnuje spoustu dalších postupů, nástrojů a záležitostí
- máte-li nějaký dotaz či problém, který se týká obchodu a prodeje a není uvedený výš, nebojte se napsat
- v obchodu se pohybuji 12 let a možná vám dokážu poradit 🙂
Pokud vás zajímají další informace a máte čas, čtěte dál.
Vy nemusíte…
Ať už jste zavedená nebo začínající firma, zkušený či začínající jednotlivec, pomůžu vám se zviditelnit.
Nemusíte si tykat s počítačem.
Nemusíte být ani „psavci“, ani spisovatelé.
Nemusíte rozumět technologiím.
Nemusíte ztrácet čas bádáním, hledáním a zkoušením.
Nemusíte jít cestou slepých uliček jako Jára Cimrman.
Nechte metodu pokus-omyl jiným.
Kdo že to vlastně je?
Kdyby vám to v názvu stránek uniklo, jmenuju se Jan Čapek 🙂
Vystudoval jsem obor informačních technologií, takže se kamarádím s počítači a technologiemi všeobecně.
Ve své pracovní kariéře jsem prošel spoustu firem, kde jsem pracoval jak v technických oborech, tak na pozicích obchodních.
Znám proto velmi dobře suchou a nudnou řeč odborných článků a prezentací – sám jsem jich vytvořil nespočet.
A můžu takový článek vytvořit i vám. Ale…
Sám takové články nečtu, koho by to taky bavilo? Tím, že se pohybuju v obchodu už přes 12 let, vím, že lidé rádi čtou úplně něco jiného.
Text vás musí chytit. Musí vás zaujmout. A ne vás otrávit a unudit k smrti. Nemám pravdu?
Vím, o čem mluvím – mé stránky mají kolem 5000 shlédnutí denně. Bez reklamy, bez cílené propagace, jen díky dobře vytvořenému obsahu.
Nabízím vám proto pomoc s propagací, pomoc s jakýmikoliv texty (ať už vytvoření, nebo jen úprava). Je jedno, jestli jde o text do letáku, časopisu, na stránky nebo kamkoliv jinam.
Pomůžu vám s čímkoliv.
Zajistím i přeložení z/do angličtiny a z/do němčiny.
Znám velmi dobře jazyk HTML a vše kolem. Tvořil jsem weby, ještě když nebyly redakční systémy. Vím, co to je HTML, XHTML, XML, CSS, SEO a další výrazy.
Vy to proto vědět nemusíte.
Psaním žiju od mala, psaní mě baví.
Pomohl jsem spoustě mých předchozích zaměstnavatelů s texty do všemožných letáků, webů a propagací.
Pomohl jsem i jednotlivcům, ať už s tvorbou letáků, nebo s úpravou a tvorbou textů pro web.
Hromadu věcí jsem si sám osobně odzkoušel a vy tak nemusíte. S mou pomocí se vyhnete slepým uličkám a ušetříte hodně času, nervů a kafe 🙂
Je to pro mě?
Řešíte webovou prezentaci? Její tvorbu nebo úpravu?
Řešíte komunikaci se zákazníky?
Řešíte propagaci?
Řešíte marketing?
Zajímá vás něco jiného nebo si nejste jistí?
Nebojte se mi napsat dotaz. Je lepší se zeptat a mít jistotu, než tápat.
Napište mi, nekoušu
Řečí bylo dost, teď už mi napište, ať se můžeme společně pustit do něčeho konkrétního.