Jednoduše neznamená omezeně

CRM assistant byl navržen pro co nejjednodušší ovládání, to ale neznamená, že nemůže nabízet šikovné funkce, které usnadňují práci.

Firmy

Základem všeho jsou firmy a údaje o nich. K firmám se zapisují kontakty a události (schůzky, telefonáty, úkoly atd.).

Firmy a kontakty můžete přidávat jak ručně, tak importovat z CSV souborů nebo z aplikace Microsoft Outlook.
Při ručním zápisu určitě uvítáte vyhledání adresy firmy podle IČO – jednoduše zadáte IČO a program sám vyhledá a načte název a adresu firmy.

Samozřejmostí je vyhledávání firem v databázi, ať už podle názvu, nebo podle jiného údaje.

Údaje o firmě můžete kdykoliv vytisknout – vytisknou se nejen kontaktní údaje firmy, ale také kontakty na zaměstnance.

Kontakty

S kontakty probíhají různorodé akce (schůzky, telefonáty…). Tohle vše se dá jednoduše zapsat do programu a dále pak s informacemi pracovat.

Samozřejmostí je opět vyhledávání v databázi – podle jména či příjmení.

Ke kontaktu můžete přiřadit schůzku, úkol, nebo probíhající komunikaci – vše jednoduše a přehledně. Díky tomu budete vědět, s kým jste o čem mluvili a zda z toho např. nevyplynul nějaký úkol.

Každý kontakt má také vlastnost GDPR. Tak si můžete např. označit všechny kontakty, které souhlasily se zasíláním obchodních sdělení.
Všechny GDPR kontakty ze všech firem si rovněž můžete nechat zobrazit nebo exportovat do Excelu.

Kontakty lze exportovat do Excelu nebo do aplikace Outlook.

Schůzky

Můžete přidávat jak proběhlé/ukončené schůzky, tak schůzky teprve naplánované.

Také u schůzek je samozřejmostí vyhledávání.

Schůzky je možné exportovat do Outlooku.

Komunikace

Se zákazníkem standardně probíhá spousta komunikace (telefonicky, emailem). Abyste se ve všem vyznali, CRM assistant nabízí možnost zapisovat si všechnu komunikaci a zpětně ve všem vyhledávat.

Přímo z programu je možné poslat email, přičemž se revnou nabídne uložení zápisu o komunikaci. Máte ta jistotu, že na nic nezapomenete.

Úkoly

Dříve nebo později vyvstane vůči zákazníkovi nějaký úkol. Ať už to je např. vytvoření nabídky nebo třeba jen telefonický hovor, všechny úkoly můžete mít přehledně na jednom místě. Díky tomu se pak sandno rozhodnete, co je potřeba v danou chvíli udělat.

Úkoly je možné exportovat do Outlooku.

Dokumenty

Nedílnou součástí jsou všudypřítomné dokumenty. Ať už to jsou faktury, objednávky, nabídky, dopisy nebo cokoliv jiného, tohle vše můžete mít uloženo v databázi a díky tomu mít všechny dokumenty přístupné rychle a bez dlouhého hledání.

Všechny takto přiložené dokumenty se stávají součástí databáze a lze je kdykoliv exportovat z databáze zpátky na disk.

Zakázky

Protože se práce děla pro peníze, je důležité vést si přehled o plánovaných příjmech z jednotlivých obchodů/zakázek.

Ke každé zakázce se kromě jiného zadává částka (očekávaný přínos), termín (kdy zakázka dopadne) a průběh (probíhá, dokončeno, ztraceno).

Ke každé firmě je možné vytvořit neomezený počet zakázek a mít tak rychlý přehled o plánovaných příjmech.

Pro kompletní přehled můžete vypsat/exportovat všechny otevřené zakázky od všech firem.
Nebo jen od firmy aktuálně vybrané.

Export/import dat

Naplnit databázi kontakty trvá. Proto jsou k dispozici funkce pro import kontaktů a firem ať už z CSV souborů nebo z aplikace Microsoft Outlook.

Exportovat data můžete např. do Excelu nebo aplikace Microsoft Outlook.

Chytré vyhledávání v databázi

V databázi můžete jednoduše hledat zadáním názvu firmy nebo jména/příjmení kontaktu.
Ne vždy si ale člověk pamatuje přesně jméno osoby nebo název firmy.

Proto je samozřejmostí také pokročilé vyhledávání podle dalších údajů – např.:

  • podle mobilního telefonního čísla (nebo jeho části)
  • podle emailu (nebo jeho části)
  • podle poznámek v komunikaci
  • podle předmětu úkolů
  • a podle dalších údajů…

Grafy a statistiky

Čísla jsou důležitá, ale jeden graf řekne více, než celá tabulka v Excelu.

Pokud zadáte údaje o zakázkách (viz odstavec Zakázky výš), můžete si nechat zobrazit grafy s porovnáním kolik peněz kdo přinese nebo přinesl.

Uvidíte tak např. kolik peněz vybraný zaměstnanec přinesl/přinese ve vybraných měsících.
Nebo uvidíte porovnání, kolik peněz přinesli/přinesou všichni zaměstnanci ve vybraných měsících.

Další funkce

CRM assistant nabízí i další doplňující funkce:

  • nožnost nastavení ochrany programu heslem (bez hesla program nelze spustit)
  • automatické aktualizace programu
  • automatické zálohování databáze (zálohy jsou pouze na vašem počítači)
  • správy záloh databáze
  • obnovení nechtěně smazané firmy nebo kontaktu
  • a další funkce budou přibývat…