Program pro správu vztahů se zákazníky – jednoduše, účinně, pro každého

CRM?

CRM = Customer Relationship Management (česky řízení vztahů se zákazníky).

CRM assistant není jen adresářem pro všechny vaše kontakty a firmy. Je vaším nepostradatelným pracovním pomocníkem, který nic nezapomene a všechny potřebné informace má neustále připravené – kdykoliv je potřebujete.

Nemusíte si nikde zakládat účet, nemusíte se nikde registrovat, zapomeňte na návody, manuály, číselníky, instalaci a nastavení SQL serveru, nastavení portů, nastavování databází a další složitosti.

CRM assistant nainstalujete během minuty, spustíte a okamžitě používáte. Tak jednoduché to je. Opravdu.

Jak to využiju?

Smyslem CRM je shromažďovat a udržovat přehledně informace o zákaznících a o interakci se zákazníky. Díky CRM tak například:

  • rychle dohledáte kontaktní údaje na určitou osobu z dané firmy
  • víte vše potřebné o osobě, s níž jednáte
  • máte přehled o tom jaká (a zda vůbec nějaká) komunikace probíhala s kýmkoliv z dané firmy – a s jakým výsledkem (co se slíbilo, na jaký termín…)
  • víte, zda a jaké proběhly schůzky v dané firmě – a kdo z vaší firmy se jich účastnil
  • víte, zda jsou nějaké nesplněné úkoly pro danou firmu a kdo za daný úkol zodpovídá (např. vytvořit nabídku…)
  • máte všechny potřebné dokumenty pro danou firmu (smlouvy, nabídky, faktury, objednávky…) na jednom místě
  • máte přehled o tom, jaké zakázky/obchody se chystají a kolik přinesou

Kromě jiného s pomocí CRM víte, zda např.:

  • proběhlo vyjasnění detailů ohledně obchodu/zakázky – ať už telefonicky, nebo osobně
  • byl odeslán důležitý email (a kdy se tak stalo a kdo ho poslal)
  • byla vytvořena a odeslána slíbená nabídka
  • nejsou-li nějaké nesplněné úkoly/resty, které je potřeba dořešit
  • a spousta dalších důležitých informací…

Základní myšlenkou je uchovávat všechny informace na jednom místě v přehledné formě tak, aby bylo možné je kdykoliv snadno dohledat.

V dnešní době je na trhu spousta vynikajících CRM nástrojů a smyslem programu CRM assistant není jim jakkoliv konkurovat.
Většina nástrojů je však složitá (daň za široké spektrum funkcí) a ne každý takový nástroj potřebuje.

CRM assistant byl od začátku vytvářen pro nenáročné uživatele, kteří nepotřebují žádné složité funkce. Předpokládanou skupinou uživatelů jsou všichni jednotlivci a malí živnostníci, kteří vyžadují základní funkce a nehledají nic složitého ani nákladného.

CRM assistant je navržen pro co nejjednodušší ovládání. Práce s programem by neměla být problém ani pro uživatele se základní znalostí počítačů.

Jména, telefony, schůzky, úkoly, dokumenty…
V takové hromadě dat se přeci nedá snadno orientovat… nebo ano?

Samozřejmě, že to jde 🙂
V databázi se velmi snadno zorientujete, stejně jako v programu samotném.

Zadáte název firmy, který chcete hledat (a to ani nemusíte zadávat celý název, stačí prvních pár písmen, program sám nabídne odpovídající názvy firem) a vyberete požadovanou firmu. A je to.

V horní části okna uvidíte údaje o firmě, v dolní části pak všechny kontakty a události vztahující se k dané firmě (viz obrázek níž).
A protože je událostí hodně, máte je přehledně rozdělené do záložek: kontakty, schůzky, úkoly, komunikaci…

Rovnou z programu můžete poslat email, přiložit dokument, vytvořit schůzku a uložit ji do Outlooku, nebo jen dohledat telefonní číslo, abyste mohli zavolat, komu je zrovna potřeba.

Že si zrovna nevzpomínáte na název firmy ani jméno osoby, ale jen na poznámku zapsanou v komunikaci? Nebo si pamatujete jen poslední tři čísla mobilního telefonu?

Nevadí.

CRM assistant si poradí i s takovu situací.
Prostě řeknete, že chcete hledat podle mobilního telefonu a zadáte jen číslice, které si pamatujete.

Program velmi rychle prohledá celou databázi a vypíše všechny osoby s podobným mobilním telefonním číslem.

Pak už jen stačí vybrat ten správný kontakt a hned víte vše. I do jaké firmy patří.

Opravdu je to tak jednoduché, zkuste si to.

Hlavní okno programu CRM assistant
Hlavní okno programu

Výhody programu:

  • velmi jednoduchá a rychlá instalace
    (žádné nastavování, žádná instalace databázových serverů atd.)
  • jednoduché ovládání, které zvládne každý
  • není potřeba připojení k internetu, ani žádné externí úložiště (Cloud)
  • žádné měsíční poplatky
  • vše máte uloženo na svém počítači, vaše data se nikam nenahrávají
  • nejsou vyžadovány žadné speciální počítačové znalosti
  • není vyžadována žádná registrace
  • licenci, kterou zakoupíte, máte navždy
  • program je kompletně v češtině
  • v případě zájmu je možné provozovat program pro více uživatelů najednou (je však nutné kontaktovat autora programu)

Více informací

Pokud vás zajímají další informace: